Мы говорим то, о чём молчат другие Мы говорим то, что вы хотите слышать Мы говорим то, что вы должны знать

Киевстар (Днепропетровск)


Київстар у 3 кварталі 2017 року: 26,4 млн абонентів, 108% ріст дата-трафіку

13.11.2017 10:18:13

Абоненти Київстар стали більше телефонувати і активніше використовувати мобільний інтернет. Завдяки цьому компанія продовжує демонструвати відмінні результати. Київстар залишається лідером як по ринковій частці, так і по індексу лояльності

Абоненти Київстар стали більше телефонувати і активніше використовувати мобільний інтернет. Завдяки цьому компанія продовжує демонструвати відмінні результати. Київстар залишається лідером як по ринковій частці, так і по  NPS (індекс лояльності).

26,4 млн клієнтів користувались послугами Київстар у третьому кварталі 2017 року. Це на 0,8% більше, ніж в липні-вересні 2016-го. Також зросло використання голосових послуг і мобільного інтернету – до 570 хвилин і 835 МБ на абонента в місяць. У результаті середній дохід на абонента (ARPU) – збільшився до 50 грн (на 8,2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року).

Загальний дохід компанії збільшився  на 10,0%,  й досяг 4,3 млрд грн, а виручка від послуг мобільного зв’язку  зросла на 10,2% — до 4,0 млрд грн. Ріст доходів від послуг мобільної передачі даних у 3 кварталі 2017 склав 70,4% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У Київстар стало більше користувачів мобільного інтернету (на 11% у порівнянні з 3 кварталом 2016 року)– завдяки успішній маркетинговій стратегії, що орієнтована на розвиток користування новими технологіями  в Україні.

Доходи від послуг фіксованого зв’язку в третьому кварталі 2017 зросли  на 5,1% і досягли 275 млн грн.  При цьому доходи від послуги «Домашній інтернет» збільшились на 12%, що зумовлено, перш за все, збільшенням попиту на пропозицію «Київстар Все разом» – абоненти можуть сплачувати за мобільний зв’язок, фіксований інтернет та послуги цифрового ТВ одним рахунком і отримувати суттєві знижки. У той же час середній дохід на абонента збільшився на 11,7% — до 69 грн.

У третьому кварталі 2017 року прибуток Київстар до податків (EBITDA) зріс на 8,2% — до 2,3 млрд гривень.

«Ми продовжуємо інвестувати у розвиток нових технологій в Україні,  - коментує Петро Чернишов, президент Київстар. – Тільки у третьому кварталі 2017 року компанія направила 645 млн грн на розвиток мережі і оновлення інфраструктури. Ми готові до запуску 4G на 1800-х частотах і дуже чекаємо на технологічну нейтральність».

Нагадаємо, що мережа  Київстар  працює на базі рішення Single RAN (єдиний радіо доступ), що дає можливість підтримувати послуги зв’язку різних стандартів, у тому числі 3G і 4G. У третьому кварталі 2017 року Київстар продовжував збільшувати мережу  3G – тепер мобільний інтернет третього покоління доступний для 73% населення, у третьому кварталі 2016-го цей показник складав 52%.  

Київстар – платник податків №1 на телеком ринку. У 3 кварталі 2017 загальна сума податків і відрахувань компанії склала 1,4 млрд грн, а усього за дев’ять місяців 2017 Київстар сплатив до державного бюджету 3,5 млрд грн.

Нагадаємо, що у 3 кварталі 2017 року у п’яти країнах світу, у тому числі в Україні, було запущено глобальну персональну інтернет-платформу VEON, що доступна для усіх абонентів мобільного зв’язку.  Це рішення дозволяє клієнтам дзвонити, обмінюватись повідомленнями, спілкуватись з друзями, ділитись фото і відео, отримувати ексклюзивний контент і унікальні пропозиції від компаній-партнерів. Для абонентів Київстар використання додатку безкоштовне – мегабайти і кошти з рахунку не списуються. Також функціонал VEON дозволяє абонентам Київстар перевіряти стан свого рахунку, залишок хвилин і мегабайтів, поповнювати мобільний рахунок без сплати  комісії.

«На початку цього року ми анонсували нашу стратегію – стати першим і кращим у своєму класі провайдером зв’язку на ринках нашої присутності і здійснити революцію у персональному досвіді інтернет-користування з допомогою глобальної платформи VEON. Цей продукт розроблено міжнародною командою VEON у Лондоні та Амстердамі й адаптовано для локальних ринків. Я радий, що в Україні платформа є цікавою і клієнтам, і бізнесу. Ми вже почали успішну співпрацю більш ніж з 20 компаніями-партнерами, що дає можливість інтегрувати якісно нові сервіси у платформу. І це тільки початок!» - говорить Жан-Ів Шарльє, голова компанії VEON.

 

196

Всё по теме: Медиапотребитель
Ошибка в тексте? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции.

Сообщить об ошибке

Пожалуйста, используйте эту форму для коррекции ошибок.
Если вы хотите связаться с нами по другому вопросу — напишите нам.