Мы говорим то, о чём молчат другие Мы говорим то, что вы хотите слышать Мы говорим то, что вы должны знать

Экономика


Відкритий лист про «квартплату» в м. Дніпрі

02.04.2018 17:45:03

Які складові тарифа було підвищено та на скільки? Чому не опубліковані розрахунки та обґрунтування підвищення тих складових тарифу? Чому не проводилися громадські обговорення?

Шановний Борисе Альбертовичу!

Звертаємося до Вас з проханням ініціювати перегляд рішення Виконкому з приводу підвищення тарифів на послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій.

Рішенням Виконавчого комітету Дніпровської міської ради № 1043 від 28.12.2017 р. у нашому місті було майже втричі підвищено тариф на послуги з утриманням будинків та прибудинкових територій для житлово-експлуатаційних підприємств комунальної власності територіальної громади міста.

Цей тариф один з найбільших по країні. При цьому підвищення тарифу не дає ніякої гарантії якісного виконання усіх послуг, прописаних у структурі тарифу.

На наш погляд, тариф і раніше був занадто великим, а зараз і зовсім непідйомний та боляче ударив по бюджету мешканців міста.

Зростання тарифів ніяким чином не сприяє якості надання послуг, а навпаки, якість значно падає. Ми вже у цьому переконалися на якості послуг у газовій сфері та теплопостачанні. Контролювати роботу комунальників стає вже неможливо. Ми не можемо зрозуміти, на що витрачаються наші гроші.

Перед тим, як приймати рішення про підвищення тарифу, було б доцільно показати мешканцям міста, які роботи було зроблено у минулому році і які плануються у цьому. Але, на жаль, на сайтах комунальних підприємств такої інформації немає. Немає у вільному доступі програми капітальних ремонтів житлового фонду та інформації про її виконання.

Чи зараз проводяться капітальні ремонти взагалі? Програма поточного ремонту на 2017 рік зовсім не зрозуміла і ніде немає інформації, як вона була виконана.

Згідно з цією програмою, у нашому Самарському районі було передбачено проведення поточного ремонту за програмою «Теплий Під’їзд» 13 житлових будинків та ремонт вимощення у 7 будинків. Ми розуміємо, що за рік до цієї програми було внесено зміни, але вони не були внесені у план.

Ми бачили, що у минулому році була повністю замінена крівля на деяких будинках, але ці роботи не відображено у плані на 2017 рік.

І зовсім не зрозуміло, чому наш районний виконком повністю відсторонено від участі у плануванні та контролю роботи комунального ЖЕКу.

Ми розуміємо, що не можна разом усім зробити капітальні ремонти, але ж знати, коли можна чекати того ремонта, ми маємо право. Дуже хотілося бути впевненими, що гроші не будуть вкрадені, як це відбувається часто.

Нам постійно говорять, щоб ми створювали ОСББ та самі вирішували свої житлові проблеми. А ми вважаємо, що житлові проблеми не такі прості, щоб займалися ними дилетанти, а приватні управляючі компанії ніякої довіри у нас не мають. У нас вже є приватні Дніпрогаз, Обленерго, приватні постачальники тепла та води. Досвід роботи з ними у нас вже є. Ми знаємо, що захисту від їхньої діяльності у нас немає. Так навіщо нам ще добавляти проблем?

У 2014-2015 роках у нашому місті без будь-якого погоджування з громадою відбувалася реорганізація ЖЕКів. Фактично було ліквідовано виробничі підрозділи, а замість них наймалися приватні підприємства для виконання робіт по обслуговуванню житла та прибудинкових територій.

Ніякої інформації про ці підприємства нам тоді надано не було, незважаючи на численні запити з цього приводу. Але витрати на деякі види робіт значно зросли. Ніякого пояснення з цього приводу ми тоді не отримали.

Зараз у нашому районі приватне підприємство прибирає прибудинкові території. Що це за підприємство, ніхто не знає, хто його власник, залишається великою таємницею. Але прибирати прибудинкові території стали значно гірше. Кількість робітників зменшується, а ті, які ще залишилися, вимушені прибирати більшу територію. А є прибудинкові території, які зовсім не прибираються.

Зараз наш ЖЕК обслуговує вже не тільки Самарський район, а ще і Індустріальний. Як ви думаєте, покращилася його робота, чи ні? Чи може покращитися робота підприємства при постійному скороченні штату?

 

Прийнявши рішення про підвищення тарифу, Виконком порушив головні принципи державного регулювання цін/тарифів на житлово-комунальні послуги (стаття 30 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»), а саме:

*       доступності житлово-комунальних послуг для всіх споживачів та рівності правових гарантій;

*       відкритості, доступності та прозорості структури цін/тарифів для споживачів та суспільства;

*       відповідності оплати житлово-комунальних послуг їх наявності, кількості та якості;

*       випередження зростання доходів населення над зростанням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги.

Підвищення утричі вартості послуг з утриманням будинків та прибудинкових територій призведе до істотного зниження рівня життя громадян нашого міста, підвищить соціальну напругу серед населення, а також сприятиме утворенню заборгованості населення перед організаціями, що надають житлово-комунальні послуги.

Згідно з даними Головного управління статистики у Дніпропетровській області (експрес-випуск від 02.02.2018 № 17 «Про оплату населенням Дніпропетровської області житлово-комунальних послуг у грудні 2017 року»), середні нарахування за надані послуги на одного власника особового рахунку у грудні

2017 р. дорівнювали 1.364,7 грн, а заборгованість населення області на кінець грудня 2017р. за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – 591,7 млн грн.

Згідно з інформацією Міністерства соціальної політики України фактичний розмір прожиткового мінімуму у цінах січня 2018 року у розрахунку на місяць на одну особу становив 3.128 грн.

Виходячи з цього, середні нарахування за надані послуги на одного власника особового рахунку становлять 43,6 % від фактичного розміру прожиткового мінімуму.

Підвищивши утричі тариф на послуги з утриманням будинків та прибудинкових територій, Виконком Дніпровської міської ради для більшості громадян нашого міста зробив недоступним отримання комунальних послуг, що призведе до ще більшої заборгованості населення.

Фактичний розмір прожиткового мінімуму у цінах січня 2018 року у розрахунку на місяць на одну особу становив 3.128 грн (з урахуванням суми обов’язкових платежів – 3.587 грн). А середній розмір пенсій разом з цільовою грошовою допомогою станом на 01.01.2018 року по Дніпропетровській області становив 2.853,34 грн.; мінімальна пенсія – 1.452 грн, а ціни на споживчому ринку зросли тільки у січні 2018 року на 1,5 %.

Більшості мешканців нашого міста вже нічим оплачувати комунальні послуги!

Доводимо також до вас той факт, що ніякої роз’яснювальної роботи з приводу підвищення тарифу у нас не ведеться. Які складові тарифа було підвищено та на скільки? Чому не опубліковані розрахунки та обґрунтування підвищення тих складових тарифу? Чому не проводилися громадські обговорення?

Ми дуже сподіваємося, що міська влада прийме до уваги наші вболівання та відмінить своє рішення.

Мешканці Самарського району Дніпра

Від редакції. Ось що написав ще 29 січня ц. р. дніпровський активіст Олександр Дзюба на своїй сторінці у Facebook, додавши відповідні документи і матюки:

«Обслуживание домов в городе Днепр в 2018 году управляющей компанией КП «Жилищное хозяйство Самарского района» в АНД (Амур-Нижнеднепровском) районе – публичное вранье Михаила Лысенко.

За истребование этого документа отдельное спасибо Геннадию Кириченко (активіст, якому спалили авторед.).

Уже на первой страничке приложения номер 1 к этому договору мы видим, что для домов с нулями в столбиках «техническое обслуживание лифтов» и «энергоснабжение лифтов» сумма одного квадратного метра составляет 6 гривен с копейками.

В колонке «этажность» указана этажность домиков в 2-3-4 этажа. Весьма сомнительно предположить, что в таких небольших домиках есть лифты.

Наличие этого документа прямым образом подтверждает, что заместитель городского головы Михаил Лысенко в своём публичном интервью занимался публичным обманом горожан, когда утверждал, что повышение тарифа связано исключительно с внесением в состав этого тарифа оплаты за обслуживание лифта и для домов без лифта повышение тарифа составляет только 18%.

Вывод: по Самарскому району публичное вранье Михаила Лысенко подтверждено.

Факт этого публичного вранья Михаила Лысенко можно посмотреть в передаче 34 канала «Грани» за 15.01.2018, начиная с 16 минуты, а именно с 16:36.

Скоро будут в наличии документы и по другим районам города Днепр».

2998

Ошибка в тексте? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции.

Сообщить об ошибке

Пожалуйста, используйте эту форму для коррекции ошибок.
Если вы хотите связаться с нами по другому вопросу — напишите нам.