Мы говорим то, о чём молчат другие Мы говорим то, что вы хотите слышать Мы говорим то, что вы должны знать

Общество


Редакціям газет пропонують писати претензії до Укрпошти

06.02.2019 15:48:36

Національна Асоціація Українських Медіа (НАУМ) закликає друковані видання повідомити національного оператора поштового зв'язку про те, що в Україні є Господарський кодекс.

«Ефективні менеджери Укрпошти не виконують договірні зобов'язання перед пресою. Преса ж бо «пагана, неякісна, вмираюча», а Укрпошта ж бо «інноваційна, сучасна, а не загниваюча-державна»— ага, тому гроші, які громадяни заплатили «паганим» газетам, зібрала собі «інноваційна» пошта - зібрала і користується. Пропонуємо редакціям направити претензію «ефективним-інноваційним» та повідомити таким чином, що в Україні є Господарський Кодекс», - написала  у Фейсбук голова правління НАУМ, медіа-юрист Тетяна Котюжиньска.

Рекомендації, як це зробити, розмістила на своїй сторінці й Національна Асоціація Українських Медіа:

ПАТ «Укрпошта» повинно було виконати свої зобов'язання за договором з редакціями місцевих газет 23-25 січня 2019, але і досі затримує платежі, спричиняючи суттєві збитки: по закупівлі редакціями паперу та поліграфічних матеріалів для випуску газети за кредитні кошти, з заборгованості по виплаті зарплати, не одержані редакцією доходи. Відповідно до статті 224 Господарського Кодексу України ці збитки підлягають відшкодуванню, крім виконання основного зобов'язання.

Пропонуємо відповідно до статті 222 Господарського Кодексу України звернутися до ПАТ Укрпошта з претензією. У претензії до Укрпошти потрібно зазначити:

1) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та особи (осіб), якій претензія пред'являється;

2) дата пред'явлення і номер претензії (№1);

3) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини;

4) вимоги заявника з посиланням на нормативні акти;

5) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці;

6) платіжні реквізити заявника претензії;

7) перелік документів, що додаються до претензії (документи, які є у другої сторони, не додаються).

Претензія підписується повноважною особою заявника претензії або його представником та надсилається адресатові рекомендованим або цінним листом або вручається адресатові під розписку. Претензія розглядається в місячний строк з дня її одержання, якщо інший строк не встановлено цим Кодексом або іншими законодавчими актами. Обґрунтовані вимоги заявника одержувач претензії зобов'язаний задовольнити. Про результати розгляду претензії заявник має бути повідомлений письмово. Відповідь на претензію підписується повноважною особою або представником одержувача претензії та надсилається заявникові рекомендованим або цінним листом або вручається йому під розписку.

Зразок претензії є в групі Національна асоціація українських медіа (НАУМ NAUM)

 

635

Ошибка в тексте? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции.
Загрузка...

Сообщить об ошибке

Пожалуйста, используйте эту форму для коррекции ошибок.
Если вы хотите связаться с нами по другому вопросу — напишите нам.