5 березня 2019 року популярна медіа-платформа Deadline.com.ua анонсувала видання книги для українських PR-фахівців та експертів. Унікальність ідеї полягає у незвичайному форматі та колі нестандартних питань, які висвітлюються. Треба зазначити, що робота створюється командою українською мовою, раніше українці читали книги по піару здебільшого російською. Твори літератури нон-фікшн засновані не на вигадках, а на фактах.
Глобальна ситуація такова, що у минулому році в Україні було видано 21563 видання, з яких автореферати дисертацій – 5331 примірників, образотворчі видання – 1002 примірників, книжкові нотні видання – 138 примірників, картографічні видання – 43 примірників. При цьому сьогодні в країні існує попит на довідково-навчальну літературу, адже за останні роки майже на створювалися навчальні посібники для PR-фахівців, експертів, стартаперів тощо.
«В 2018 році в Україні видано близько 40 мільйонів примірників книг, з них 19 мільйонів – за рахунок державного замовлення, тобто комерційний ринок становить 21 мільйон примірників. Це по півкниги на людину. В Європі видається від 6 до 9 примірників книг на людину. У 2018 році продажі на українському ринку впали на 15%. Що приємно, 70-80% продажів в роздріб-книги українською мовою», – повідомляє у своєму інтервью генеральний директор видавництва «Ранок» Віктор Круглов. При цьому треба зазначити, що більшість книг, що видаються в Україні сьогодні, належать до наукової й художньої літератури.
Твори категорії нон-фікшн засновані не на вигадках, а на фактах. Вже з’явився дизайн обкладинки.
За інформацією Yakaboo у 2018 році в Україні спостерігався рост продажів на 30% в порівнянні з 2017 роком. Тобто, аналізуючи дані, можна сказати, що українці почали читати більше і інтерес до книги зростає досить жваво. За останні 5 років український читач дуже змінився. Багато в чому пов’язано з тим, як розвивається сама галузь. Читач став більш вибагливий: піднімаються питання якості перекладів, паперу, обкладинок. Люди вже не хапаються за будь-яку книгу, видану українською.
«Піаритись не можна зупинитись» надихає на вибухові техніки піару для тих, хто хоче зробити бізнес більш прибутковими за рахунок правильних комунікацій із суспільством через ЗМІ в Україні. Директор зможе перевірити чи зрозуміти роботу найманого піарника, а окремий експерт побудувати кар’єру з медіа самостійно.
Книга в електронному та твердому варіанті надасть відповіді на такі питання:
- як в дійсності працюють сучасні українські медіа;
- як готувати інформацію для ЗМІ, щоб потрапити на шпальти видань або до ефіру телеканалу;
- як керувати інфополем завдяки статтям у ЗМІ;
- яким чином «без води» оцінювати ефективність роботи піарника;
- що слід робити, коли на бізнес чи персону замовили медійну атаку конкуренти;
- та інші.
Видання рекомендується фахівцям, які зацікавлені в отриманні нових навичок в організації зовнішніх комунікацій та ІT стартапам.
Книга вийде друком та електронною версією приблизно наприкінці квітня 2019 року. Замовити видання можна зараз зі знижкою на сайті.