Мы говорим то, о чём молчат другие Мы говорим то, что вы хотите слышать Мы говорим то, что вы должны знать

Асоціація міст України


Громади мають ставати більш незалежними від фінансової підтримки держави і вчитися самостійно заробляти

17.03.2019 18:29:08

Цього тижня у Києві пройшла міжнародна конференція  "Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг", організована Проектом Федерації канадських муніципалітетів та Асоціації міст України «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС).  Він реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Канади. Мета заходу - обмін знаннями та досвідом у сфері брендингу й маркетингу міст. Участь у заході взяли представники міністерств України, міжнародні та українські експерти, посланці українських міст та компаній, які працюють у сфері брендингу територій.

У Конференції взяв також участь виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан. Виступаючи пере присутніми, він наголошував: "Органи місцевого самоврядування мають ставати більш незалежними від фінансової підтримки держави і вчитися самостійно заробляти кошти. Для цього необхідно планувати розвиток територіальних громад, створювати сприятливий інвестиційний клімат, працювати над брендингом. Очільники громад мають 30 відсотків свого часу приділяти популяризації діяльності ОМС. Завдання АМУ, що об'єднує 760 територіальних громад, в яких проживає понад 80 відсотків населення України, сприяти розвитку громад, адже хто перший виходить на ринок, той отримує переваги, нові можливості і, в кінцевому результаті, виграє".

В рамках заходу відбулися пленарні засідання і відкриті дискусії, майстер-класи з питань муніципального брендингу та маркетингу, зокрема, щодо залучення інвестицій і просування туристичних продуктів. А темами для обговорення стали: "Місце України у світі: національний брендинг і маркетингові ініціативи", "Сучасна теорія та практика муніципального маркетингу та міжнародний досвід брендингу територій", "Українські міста у світі: муніципальні брендингові та маркетингові ініціативи", "Ребрендинг: виклики і як рухатися вперед до ребрендингу / перепрофілювання України",  "Досвід і кращі практики Канади у сфері муніципального маркетингу та брендингу".

 

174

Ошибка в тексте? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции.
Загрузка...

Сообщить об ошибке

Пожалуйста, используйте эту форму для коррекции ошибок.
Если вы хотите связаться с нами по другому вопросу — напишите нам.