Мы говорим то, о чём молчат другие Мы говорим то, что вы хотите слышать Мы говорим то, что вы должны знать

Экономика


Дніпровський виробник Steko розповів про попит на нові вікна в Україні

05.02.2020 11:17:39

Людина купує вікна більш, ніж на 10 років, і часто «економія» не доречна.

Обсяг ринку металопластикових вікон в Україні у 2019 році сягнув 24 млрд гривень. Проте у 2020-му він може впасти на 10%, продовжуючи тенденцію 2019 року, коли у багатьох компаній продажі «просіли» на 10%.

Такі дані надали «Лицам» у виробничій компанії Steko, офіс якої розташований в Дніпрі.

«У 2020 році ринок, в порівнянні з 2019 роком, може впасти на 8-10%до 5,5 млн. одиниць. І це за умови коректної роботи дилерів, одночасного зменшення відтоку робочої сили з країни, а також продовження збільшення темпів житлового будівництва», – йдеться в коментарі.

За даними компанії Steko, на українському ринку металопластикових вікон зараз працюють близько 100 виробників вікон і конструкцій (і близько 500 – приватні підприємці noname), а в цілому цей ринок обслуговують до 10.000 невеликих компаній, компаній-дилерів, установників, компаній з ремонту та заміни вікон. За 2019 було разом збуто приблизно 6 млн. конструкцій.

Лідери з виробництва вікон в Україні:

* Steko,
* Вікнар'off,
* фабрика вікон «Екіпаж»,
* Epsilon,
* Віконда,
* Основа.

У виробництві компанії, в основному, використовують комплектуючі та профілі українських та європейських виробників, а також профілі власного виробництва.

«Серед основних тенденцій ринку – попит споживачів на якість, енергоефективність, економічність і екологічність вікон. Поступово відбувається зміщення від сегменту «економ» до сегментів «стандарт» і «преміум». На останні припадає близько 30% відповідно, – розповідає Сергій Положай, засновник виробничої компанії Steko. – Багато що залежить від точок продажів. Шоу-руми в фірмовому стилі спонукають зробити більш зважений вибір, задавши необхідні питання консультанту, і придбати потрібне вікно. У нашому сегменті спілкування і роз'яснення вкрай важливі. Іноді різниця між мінімальною і середньою комплектацією становить від 200 гривень.

Вікно економ сегмента сьогодні по чеку в середньому коштує 2.000 грн, вікно середнього сегменту – 2.500 грн, досить дороге вікно – приблизно 4.000 грн. І дилер повинен вміти пояснити різницю, адже людина купує вікна більш, ніж на 10 років, і часто «економія» не доречна. Коректна робота дилера значно збільшує середній чек за сезон».

 

Відплив кваліфікованих кадрів за кордон після встановлення безвізового режиму – ще одна біль виробників вікон. Через це навіть зміцнення національної валюти не привело до знижень цін заводів.

«Золоті руки» прагнуть працювати в Європі, Америці або десь ще. Тому ми підняли працівникам цеху заробітну плату, – розповідає Сергій Положай. – Відповідно, наші витрати збільшилися, як і загальновиробничі витрати на виготовлення однієї одиниці продукції – одного вікна. Курс долара іноді не самий визначальний фактор, якщо зростає наша повна собівартість. Ми вже зараз знаємо, що щорічно вартість вікон Steko буде збільшуватися на 5-10%. Це пов'язано зі збільшенням внутрішньої собівартості. І про це ми говоримо партнерам відкрито. З іншого боку, сподіваємося, це стимулює і споживачів швидше приймати рішення про покупку».

Нагадаємо, у компанії найбільша дилерська мережа по Україні, два з трьох виробничих заводів Steko знаходяться у Дніпрі.

На фото анонсу – Cергій Положай, засновник Steko (фото Dnepr.info)

997

Ошибка в тексте? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции.
Загрузка...

Сообщить об ошибке

Пожалуйста, используйте эту форму для коррекции ошибок.
Если вы хотите связаться с нами по другому вопросу — напишите нам.