В Дніпрі запрошують на змагання по декору вітрин з головним призом – стажування в Польщі

06 лютого 2020 о 11:20 - 3142

Avataradmin


В Дніпрі запрошують на змагання по декору вітрин з головним призом – стажування в Польщі

Історія вітриністики сповнена геніїв. Чи є такі таланти в Україні, з’ясується в творчому змаганні в найближчі півтора місяця. Прийом заявок для участі в Конкурсі вже почався. Фінал відбудеться 18 квітня відразу в двох містах.

Організатори Конкурсу запрошують випробувати свої сили декораторів, дизайнерів інтер’єру, бутафори, флористів, представників інших напрямків в візуальному мистецтві – початківців і досвідчених. Головний приз для переможця в Дніпрі — поїздка на стажування до Польщі для 2-х осіб та 2 500 гривень. Дізнатися умови та ознайомитись з Положенням про Конкурс можна тут. Заповнити та подати заявку на участь можна тут до 15.02.2020

Театр за склом  саме так іноді називають вітрини. А й справді, креативно оформлені, вони можуть радувати і дивувати глядачів, якими стають всі перехожі. Вітриністика  спеціальність, що з’явилася нещодавно, але вже надзвичайно затребувана сучасною економікою, діляться досвідом організатори. Саме на пошук нових імен в цій сфері й спрямований II Конкурс оформлювачів вітрин, який проводить ТРЦ “Дафі”. Учасники зможуть заявити про себе, отримати  новий досвід і оцінку своїх робіт від визнаних професіоналів.

А ще, це прекрасна нагода розширити свої можливості. Саме так сталося з переможицями першого Конкурсу оформлювачів вітрин в Дніпрі – флористкою Яною Чумбурідзе і архітекторкою Катариною Керовіч, командою студії декору та флористики Jardin. Тоді їх незвичайна робота під назвою “Сон”, яка запам’яталася відвідувачам яскравою повітряною кулею в хмарах, отримала головний приз. Цього разу творчий тандем увійде до складу журі Конкурсу.

“Нам дісталася вітрина магазину текстилю та декору” Прованс “, – згадує Катаріна Керовіч. – На ній спочатку розміщувалася безліч елементів декору. Ми повинні були задіяти його у своїй роботі на прохання співробітників магазина. Дуже раді, що все вийшло, професійне журі високо оцінило наш проект. Участь в конкурсі вселила в нас впевненість у своїх силах. Нам запропонували контракт з ТРЦ “Дафі” на постійній основі. Зараз ми займаємося розвитком нашої студії Jardin. У нас багато замовлень на оформлення святкових заходів, а також бутиків, офісів, ресторанів”.

Вітриністика в нашій країні — напрямок малоосвоєний, цікавий, творчий, перспективний, впевнені організатори Конкурсу. В сучасному світі ця галузь розглядається як частина культурного життя суспільства в цілому. Вітрини вже не тільки продають, а й розвивають людину-глядача як особистість, прикрашають вулиці міст, пропагують певні цінності, залучаючи не просто натовп, а свого цільового клієнта.

“Проблема в тому, що в Україні дуже мало професійних вітриністів навіть у великих містах,  впевнена  директорка з маркетингу всеукраїнської мережі ТРЦ «Дафі» Наталія Борисова. 

Власники магазинів не розуміють, як правильно декорувати вітрину. Повісять миготливу гірлянду на свято  і все. А у Франції є особливий вираз: «Підемо поцілуємо вітрини»   це коли люди йдуть на торговельні вулиці, щоб помилуватися магазинами. Нам мріється, щоб в Україні з’явилася якась схожа фраза. Ми проводимо конкурс, щоб знайти людей, що здатні створювати вітрини, від яких неможливо відірватися”.

Після того, як журі за заявками відбере півфіналістів, їм запропонують зробити ескіз оформлення реальної вітрини на тему «Великдень». Учасників, що пройдуть на наступний етап, очікують ще два завдання. По-перше, фіналісти мають оформити за своїми ескізами вітрини, що дістануться їм за жеребкуванням. Згідно з умовами, бюджет і час, виділений на декорування — єдині для всіх. 18 квітня відбудеться фінал конкурсу. Журі оцінить створені конкурсантами вітрини і роботу над другим фінальним завданням — оформленням фотозони за обмежений час на очах у суддів та глядачів.

Володаря Призу глядацьких симпатій визначать відвідувачі ТРЦ “Дафі”. З 27 березня до 18 квітня вони зможуть подивитись на вітрини, створені фіналістами Конкурсу, і віддати за найкращу свій голос в соцмережі. “Сучасна вітриністика — це справжнє інтерактивне мистецтво, — впевнена координаторка по роботі з учасниками Конкурсу Ольга Остапенко. — В реальному світі робота вітриніста оцінюється не тільки колегами. Не менш, а іноді і більш важливі оцінки клієнтів, і тих, на кого вона розрахована — відвідувачів торгових центрів, покупців, просто городян”.

Умови та положення Конкурсу

Заявка на участь

Сторінка на Facebook

Сайт проекту

Підписуйтесь на наш телеграмм

Поділитися: