Передбачений умовами тендеру з очікуваною вартістью 1.800.000 грн «пакет послуг» включає створення не менше 10 YouTube каналів, не менше 15 сторінок Facebook, не менше 5 Instagram акаунтів і не менше 4 Telegram каналів.
Також до закупівлі входять розробка дизайну каналів, SEO оптимізація, розробка контент-планів і проведення щотижневих тренінгів на предмет навчання журналістів користуванням цими засобами комунікації.
Щодня виконавець має розробляти і впроваджувати для кожного каналу комунікації не менше 2-х інформаційних кампаній з просуванням продуктів Дніпро-ТV, а загалом – забезпечити щоденне розміщення не менше 20 публікацій у соціальних мережах Facebook/ YouTube/ Instagram/ Telegram із загальним показником не менше 100.000 унікальних показів на YouTube, та 500.000 охоплень публікацій у Facebook за місяць.
Як вже повідомляли «Лица» цього місяця, на Youtube-канал Dnipro-TV були помічені «накрутки» числа переглядів піар-відео членів презентованої міським головою Борисом Філатовим партії «Пропозиція».
За змістом вимог у тендерній документації, оголошена закупівля має покращити стан cправ за цим напрямком роботи.