Мы говорим то, о чём молчат другие Мы говорим то, что вы хотите слышать Мы говорим то, что вы должны знать

Политика


Комунальному телеканалу “підгонять” аудиторії за 1 800 000 гривень

27.06.2020 15:27:50

Комунальне підприємство Дніпровської міськради “Міська студія телебачення”, оголосило тендер на “Розміщення у мережі Інтернет на заголовків новин, що ведуть на інтернет-сторінки сайту” комунального телеканалу Dnipro-TV.

Передбачений умовами тендеру з очікуваною вартістью 1.800.000 грн «пакет послуг» включає створення не менше 10 YouTube каналів, не менше 15 сторінок Facebook, не менше 5 Instagram акаунтів і не менше 4 Telegram каналів.

Також до закупівлі входять розробка дизайну каналів, SEO оптимізація, розробка контент-планів і проведення щотижневих тренінгів на предмет навчання журналістів користуванням цими засобами комунікації.

Щодня виконавець має розробляти і впроваджувати для кожного каналу комунікації не менше 2-х інформаційних кампаній з просуванням продуктів Дніпро-ТV, а загалом - забезпечити щоденне розміщення не менше 20 публікацій у соціальних мережах Facebook/ YouTube/ Instagram/ Telegram із загальним показником не менше 100.000 унікальних показів на YouTube, та 500.000 охоплень публікацій у Facebook за місяць.

Як вже повідомляли «Лица» цього місяця, на Youtube-канал Dnipro-TV були помічені «накрутки»  числа переглядів піар-відео членів презентованої міським головою Борисом Філатовим партії «Пропозиція».

За змістом вимог у тендерній документації, оголошена закупівля має покращити стан cправ за цим напрямком роботи.

744

Ошибка в тексте? Выделите её и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции.

По теме:

Загрузка...

Сообщить об ошибке

Пожалуйста, используйте эту форму для коррекции ошибок.
Если вы хотите связаться с нами по другому вопросу — напишите нам.